Kontaktforældre

Munkegårdsskolen lægger vægt på engagerede og aktive forældre. Jo bedre forældrene lærer hinanden at kende, jo lettere er det at finde en fælles holdning til en udfordring, hvor en løsning er nødvendig. Det forældrenetværk er I som kontaktforældre med til at skabe.

På Munkegårdsskolen prioriterer vi samarbejdet med kontaktforældrene, fordi I som kontaktforældre er bindeleddet mellem klassen, forældrene, lærerne og skolebestyrelsen.

Husk på - kontaktforældresamarbejdet handler om skolen, klassen og børnenes hverdag.

Hvis du godt kunne tænke dig at vide mere om kontaktforældrenes rolle og eventuelle opgaver de løser, kan du længere nede på siden finde en vedhæftet fil med skolens beskrivelse af kontaktforældrerollen.

Trivselsambassadører

På Munkegårdsskolen er der i hver klasse minimum 1 (gerne 2) klassevalgte trivselsambassadører.

Trivselsambassadørernes rolle består i at være bindeled mellem trivselsambassadørernes bestyrelse og klasserne i forbindelse med trivselsrelaterede arrangementer på skolen. Som trivselsambassadør har man lyst til at gøre en forskel og øge trivslen for hele skolen.

Hvis du godt kunne tænke dig at vide mere om trivselsambassadørerne, kan du længere nede på siden finde en vedhæftet fil med dette.

Trivselsambassadør

Shape Created with Sketch.

Kontaktforælderrollen

Shape Created with Sketch.