Skolen på Instagram

Munkegårdsskolen har valgt at være til stede på Instagram for at skabe en mere åben og engageret skoleoplevelse for vores elever, forældre, ansatte og lokalsamfund. Instagram er en platform, der giver os mulighed for at dele øjeblikke fra skolelivet, vise vores værdier og styrke forbindelsen mellem alle, der er en del af vores skolefamilie. Det handler også om at møde vores unge, der hvor de befinder sig.

1. Visning af skolelivet: Munkegårdsskolen er et sted fyldt med aktiviteter, undervisning og kreativitet. På vores Instagram-profil deler vi snapshots fra skoledagen, så vores følgere kan se, hvad der foregår i klasseværelserne, til arrangementer og på skolens område. Dette giver forældre og elever en mulighed for at følge med i skolelivet på en visuel måde.

2.

3. Kommunikation og engagement: Instagram er en fantastisk platform for tovejskommunikation. Vi ønsker at engagere vores følgere ved at besvare spørgsmål, modtage feedback og opfordre til dialog om skolens begivenheder og initiativer.

4.

5. Fejring af præstationer: Munkegårdsskolen er stolt af vores elevers og ansattes projekter og resultater.

På Instagram kan vi dele succeshistorier, resultater og særlige øjeblikke, der sker på skolen. Dette giver os mulighed for at hylde vores fællesskabs succeser og inspirere andre.

6.

7. Opdatering om arrangementer og vigtige informationer: Instagram gør det nemt at sprede information om skolearrangementer, vigtige datoer og opdateringer. Dette sikrer, at vores følgere altid er opdateret om, hvad der sker på Munkegårdsskolen. Alle centrale nyheder deles altid via AULA, og Instagram fungerer dermed kun som et tilvalg og ikke en nødvendighed.

Vi er glade for at være til stede på Instagram og ser frem til fortsat at dele vores skoleliv og værdier med jer. Følg os på vores officielle Instagram-konto for at blive en del af Munkegårdsskolens onlinefællesskab og følge med i vores spændende skoleoplevelser!

@munkegaardsskolen