Indskrivning

Indskrivning på Munkegårdsskolen 0. – 9. klasse

Ønsker I plads på Munkegårdsskolen til jeres barn/børn, skal I rette henvendelse til skolens kontor.

Hvis du er tilflytter til kommunen, skal antallet  af elever på årgangen være under 24 i gennemsnit på klassetrinnet.

Hvis du ønsker at skifte skole eller bor i en anden kommune, skal antallet af elever på årgangen være under 24 i gennemsnit på klassetrinnet.

Har vi plads, vil vi invitere jer til et møde med en repræsentant fra skolens ledelse.

Såfremt der efterfølgende er interesse for pladsen på Munkegårdsskolen, vil der blive aftalt en dato til en indskrivningssamtale.

For at få den bedste skolestart på Munkegårdsskolen bedes I til indskrivningssamtalen medbringe et udfyldt Skoleskiftskema”(kan printes her fra siden), med bl.a.  oplysninger fra barnets tidligere skole samt andre relevante papirer om eleven f.eks. elevplaner.

Skoleskiftskema 2021 (002).pdf

Shape Created with Sketch.