Motionsdag

Motionsdagen er planlagt, så den er fyldt med sjove aktiviteter og fællesskab. For afdeling 1 er der typisk arrangeret et spændende løb rundt om Nymosen, der vil give de yngste elever en chance for at udforske og nyde det smukke naturområde. For de ældste klasser i afdeling 1 vil der være en række underholdende aktiviteter, der finder sted på og omkring skolens område. Dette giver eleverne mulighed for at deltage i sjove og udfordrende poster, der styrker deres samarbejdsevner og aktiverer deres kreativitet.

Afdeling 2 tager på "eventyr" rundt om i kommunen, typisk i Dyrehaven, hvor det årlige store Stjerneløb afholdes. 6.-8. klasse deltager i udfordrende aktiviteter, der er opfundet og udført af skolens 9. årgang.

Efter en dag fyldt med aktiviteter og oplevelser ønskes der god efterårsferie!