0. klasses første skoledag

Klokken 10:00-10:25 samles alle i skolegården ved flagstangen for at starte dagen sammen. Først byder Annemarie alle velkommen. Derefter er det 5. klassernes tur til at træde i aktion, idet de danner en smuk flagallé.

Børnehaveklasselederne tager derefter over og kalder hver klasse op én ad gangen. Både børn og forældre følger med til deres respektive klasselokaler. Herfra begynder børnenes skoledag klokken 10:25 og fortsætter indtil klokken 11:30.

I løbet af denne tid besøger skolelederen klasserne og sørger for at aflevere bamser til børnene, mens forældrene inviteres til at nyde kaffe og croissanter i parterreområdet. Der er også IT-hjælpere til stede i parterre for at assistere forældre med at få deres børn logget ind på Uni-Login.

Klokken 11:30 er det tid til at afslutte skoledagen, og forældrene henter deres barn i skolegården.

En festlig og tryg start på skoletiden!